مفتول گالوانیزه و 5 ملزومات قیمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

نوع سرد این محصول چینی بوده و نسبت به نوع گرم که ایرانی بوده دارای کیفیت و قیمت پایین‌تری است.

فروش مستقیم سیم مفتول روکش دار با بهترین کیفیت در بازار

کیفیت سیم مفتول روکش دار تا حد زیادی به نوع روکش آن وابسته است. مثلا سیم مفتولی روکش دار گالوانیزه، در مقایسه با دیگر سیم های روکش دار، کیفیت بهتری دارد، به ویژه اگر از نوع گرم باشد که نسبت به نوع سرد مرغوب تر است.

کارخانه وارنا سیم گستر با بیش از نیم قرن تجربه، دانش فنی سطح بالا و تجهیزات و ماشین آلات دقیق توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود تقدیم کند.

پس از آن نوبت به مرحله خشک شدن می‎رسد. برای این منظور سیم‌ها در مجاورت سیستم خنک‌کننده قرار خواهند گرفت که با آب و هوا کار می‌کند. در مرحله آخر نیز آنها به صورت عمومی معمولی ، عمومی پروانه‌ای و بغل ریز افقی جمع خواهند شد.

به طورکلی، مفتول‎هایی که با استفاد از روش گرم تهیه می‎شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

مقاومت خوب این محصول مانند  پروفیل در برابر رطوبت، باعث شده آن را بررسی کنید است تا دچار اکسیداسیون و خوردگی نشود. این امر باعث افزایش طول عمر و افزایش عملکرد و قابلیت مفتول می‌شود.

الکترو گالوانیزه فرآیندی است که در آن یک لایه نازک روی به صورت الکتریکی و شیمیایی به سیم فولادی متصل می شود تا بتواند به آن پوشش دهد.

به علاوه اگر با سایر صنایع مفتولی آشنا باشید، قطعا شباهت این محصول با سیم اسکوپ توجه شما را جلب کرده است. دقیقا این دو محصول هر راهنمایی بیشتر کدام از یک ساختار و بافت مفتولی لینک منبع استفاده می کنند با این تفاوت که گالوانیزه کردن سبب می شود کاربرد این مفتول در مناطق مرطوب بیشتر شود و همچنین با دوام تر باشد.

قیمت توری حصاری ( فنس ) انبار اصفهان آخرین بروزرسانی : ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

در نهایت از تمام این محصولات جهت حصارکشی باغات و کشاورزی و هم‌چنین در صنعت ساختمان، قالب‌بندی و بسته‌بندی و صدها مورد دیگر استفاده می‌شود.

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، روکش روی در فرآیند گالوانیزه به آهن اضافه میشود. از آنجایی که از آهن در اینجا کلیک کنید ساخت و سازهای زیادی استفاده میشود، دوام و ماندگاری آن بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: رابیتس گالوانیزه یکی دیگر از محصولات مفتولی 

 - بسیار سریعتر از یک محصول مشابه که در مفتول گالوانیزه چیست آن گالوانیزه گرم شده است ، خوردگی خواهد داشت

Report this wiki page