طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

دیجی کالا نامی بسیار آشنا در میان فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی است. این سایت در چند سال اخیر، با در دست گرفتن سهم بزرگی از بازار خود را از دیگر رقبا به طور کامل جدا کرده است. حالا سؤال اصلی اینجا است:

یکی دیگه از فروشگاه های لباس ایرانی وب سایت شیکسون هست. این فروشگاه از لحاظ ظاهری یکم شلوغ تر از سایر وب سایت هایی که تا الان دیدید هست ولی خب باید قبول کنیم که همه ی آدما دنبال یک وب سایت سبک و ساده نیستند.

مدت زمان مطالعه ۱۳ دقیقه

خلاقیت می تواند شما را معروف کند و به آسانی برند شما را بسازد

در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده است، در قسمت نظرات بنویسید.

صفحه نخست نمونه کار فروشگاهی نمونه کار شرکتی نمونه کار سئو باشگاه مشتریان درباره ما تماس با ما سامانه نیاز سنجی

اگر هاست و دامنه را از یک شرکت تهیه کرده باشید، قاعدتاً کار اتصال هم توسط آن‌ها انجام خواهد شد؛ اما اگر به هر دلیلی قرار بود خودتان فرایند اتصال را پیش ببرید، باید بدانید چگونگی انجام آن، بسته به فاکتورهای گوناگونی متفاوت است.

فروشگاه آنلاین را می‌توان در اینستاگرام یا حتی تلگرام هم راه‌اندازی کرد؛ ولی هیچ‌کدام به‌اندازهٔ منبع داشتن سایت موثر و مطمئن نیستند.

اول از همه یک چیز را بگوییم. اگر قصد طراحی اولین سایتتان را دارید، بهتر است سراغ این روش نروید؛ چراکه نیازمند داشتن دانش کلیک کنید فنی بالایی است.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس چه مزایایی دارد؟

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

همین تجربه باعث شد که به این فکر بیفتد که خود، برای اینجا وبلاگ‌نویسی نرم‌افزاری به‌روز و سازگار با استانداردهای وب که نیازهایش را برآورده کند، بنویسد. او در ژانویه ۲۰۰۳، در وبلاگش این مطلب را اعلام کرد.

«مت چارلز مولنوگ»، متولد ۱۱ ژانویه سایت منبع ۱۹۸۴ در هوستون تگزاس است و در حال حاضر در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا زندگی می‌کند.

پیشنهاد می‌کنم ادامه مطلب برای صحبت بیشتر در مورد تفاوت های این دو و پیدا کردن گزینۀ مناسب با توجه به نیازهایتان، حتماً با تیم ما تماس بگیرید.

Report this wiki page