مفتول گالوانیزه و 5 تکنیک های آسان برای قیمت گذاری سیم گالوانیزه

Wiki Article

در بعضی موارد تنها رنگ کردن آهن به دوام آن کمکی نمی کند و استفاده از آهن گالوانیزه بسیار کارآمد است.

آنها محصولاتی مقرون‎به‌صرفه هستند. شاید در ابتدا مجبور باشید، هزینه بیشتری برای آنها پرداخت نمایید، اما در طولانی مدت از مزایای آنها بیشتر بهره‌مند خواهید شد.

این امر سبب می‌شود تا محصول نهایی، وزن بیشتری داشته باشد.

در طی فرآیند الکترو گالوانیزه ، مفتول فولادی در حمام شور غوطه ور می شوند. لایه روی ، روی قطب مثبت (آند) عمل می کند و مفتول فلزی به عنوان کاتد ( قطب منفی ) عمل می کند و از برق برای انتقال الکترون از آند به کاتد استفاده می شود.

پس از آن نوبت به مرحله خشک شدن می‎رسد. برای این منظور سیم‌ها در مجاورت سیستم خنک‌کننده قرار خواهند گرفت که با آب و هوا کار می‌کند. در مرحله آخر نیز آنها به صورت عمومی معمولی ، عمومی پروانه‌ای و بغل ریز افقی جمع خواهند شد.

ردپای مفتول گالوانیزه در صنایع بزرگ و کوچک دیده می‎شود. شاید بتوان گفت مهمترین و رایج‎ترین کاربرد آن ساخت انواع توری و حصار است. این نوع از توری‎های در نوبه خود در صنعت بسیار پرکاربرد هستند. از انواع مختلف آن در صنایعی مانند کشاورزی، ساختمان‎سازی، آرماتوربندی و … استفاده خواهد شد. وقتی صحبت از محصولات گالوانیزه می‎شود، یعنی آنها به طور قابل توجهی در برابر عواملی که باعث این سایت فرسایش و خوردگی فلز می‎شوند، مقاومت خواهند داشت.

با اطـــــــــــمینان خــــاطر از مــــا خرید کــــــــــــــنید

در مرحله بعدی باید میزان ناخالصی‌ها در مفتول به حداقل برسد. به همین دلیل آنها را از وان اسید عبور خواهند داد. در مرحله بعد مفتول‌های سیاه، وارد حمام روی مذاب خواهند شد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش محبوبیت مفتول گالوانیزه گرم شده است، این است که با توجه به مقاومتی که ارائه می‌دهد در بسیاری از مناطق با آب و هوای اینجا مختلف قابل استفاده است.

مسوار مفتول، مفتول سیاه، مفتول اسید به وب سایت ناشر مراجعه کنید شویی و مفتول گالوانیزه از مهمترین انواع مفتول هستند.

برای خرید مفتول سفید یا گالوانیزه گرم و سرد باید به موارد ذکر شده توجه داشته باشید. فیلتر جدول قیمت موارد خواسته شده را تکمیل فرمایید تا بهترین نتایج از جدول قیمت نمایش داده شود

روش تولید: همان‌طور که لینک منبع پیش‌تر گفته شد به دو صورت گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد تولید می‌گردد که در ایران نوع گرم آن موجود است.

داشتن اطلاعات قیمت سیم مفتول گالوانیزه و بررسی آن‌ها به شما در امر خرید سیم مفتول گالوانیزه کمک می‌کند.

وقتی روند کامل شد ، پوشش نهایی صاف ، بدون قطره و براق است و برای کاربردهای معماری کلیک کنید یا سایر کاربردهایی که ویژگی های زیبایی آن ارزش دارد ، ایده آل است.

Report this wiki page