شیفتگی در مورد خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

سیم مفتول سیاه : مفتول سیاه یا به اصطلاح مفتول آرماتوربندی از فولاد کم کربن تولید می شود که شکل پذیری مناسبی برای کار دارد. این مفتول در مقابل خوردگی مقاومت کمی دارد. سیم مفتول گالوانیزه : این مفتول همان نوع سیاه است که طی فرایند گرم و سرد به مفتول گالوانیزه تبدیل می شود. سیم مفتول گالوانیزه در برابر خوردگی مقاوم می باشد. کیفیت نوع سرد از نوع گرم این مفتول کمتر است.

مجموعه فولاد سازان راه ابریشم به شماره ثبت ۴۸۲۳۲۰ با سابقه ۴۰ ساله حضور مستمر مدیران خود در بازار فولاد ایران، هم در زمینه تولید مقاطع طویل و هم در زمینه بازرگانی داخلی، نامی معتبر در تامین مایحتاج فلزی بزرگترین پروژه‌های ملی کشور است.

هر گونه افزایش قیمت داخلی یا بین المللی این فلز تاثیر مستقیمی برا قیمت انواع سیم دارد. از طرفی سیم مفتول مانند سایر محصولات سیم و کابل مشابه عایق پلیمری دارند که در نتیجه نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری به ویژه پی وی سی تغییری در قیمت این محصول ایجاد خواهد کرد.

از خصوصیات گالوانیزه گرم می توان گفت ضخامت لایه بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ میکرون است و لایه ظاهری در این روش کدر و مات به رنگ طوسی است که سطح یکنواخت و صافی ندارد. از این روش بیشتر برای پوشش قطعات مورد استفاده در فضای باز مانند: دکل های مخابراتی، گارد ریل جاده ها، تیرهای برق، مخزن آبگرمکن و غیره استفاده می شود.

رنگ این مفتول سفید است، به همین دلیل گاهی به آن مفتول سفید نیز گفته میشود.

محافظت و مراقبت از اموال نخستین روش ها می باشد و از بهترین ارث هایی است که از نیاکان به ما رسیده است.

کاربردهایی که این مفتول‌ها به خود اختصاص داده‌اند، بسیار گسترده بوده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم گزینه‌های زیر را نام ببریم:

با اطـــــــــــمینان خــــاطر از مــــا خرید کــــــــــــــنید

به علاوه مقاومت آن‌ها در شرایط آب و هوایی و طول اطلاعات بیشتر عمر بالایی که دارند، باعث می‌شود تا از نظر اقتصادی گزینه خوبی باشند.

همچنین شرکت فولاد صنعت زرین خاورمیانه اطلاعات بیشتری دریافت کنید با ظرفیت بالای تولید فنس باغی ، توری مش ، توری فرنگی ،توری گابیون  افتخار این را دارد با کیفیت ترین فنس و توری را در بازار به مشتریان ارائه دهد.

دسترسی سریع قیمت میلگرد قیمت تیرآهن و هاش قیمت ورق قیمت قوطی پروفیل قیمت نبشی و ناودانی قیمت لوله قیمت محصولات مفتولی

مجموعه آهن ۱۱۸ از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید مفتول کششی ، رابیتس و توری حصاری آغاز نمود و پس از آن در راستای کمک به چرخه اقتصاد و ارائه خدمات رسانی به هموطنان و بنا به درخواست پیمانکاران و… درسال ۱۳۸۶ وارد عرصه بازار آهن آلات ساختمانی شده و در ادامه نیز بر اساس درخواست و نیاز مشتریان از جمله ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی اقلام خود را تنوع و افزایش داده و در حال حاضر قادر به تامین کلیه اقلام فلزی ساختمانی و صنعتی می باشد.

کلیک کنید اما در متالورژی برای نظم دادن به کریستالهای فولاد راهی وجود دارد که باعث ایجاد نرمی فولاد مفتول گالوانیزه و یا از بین بردن اثر سختی ایجاد شده در اثر عملیات مکانیکی می گردد. این روش که از طریق حرارت دادن فولاد و نگهداشتن آن در دما و زمان معینی صورت مفتول گالوانیزه می گیرد عملیات آنیل نام دارد.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

Report this wiki page