طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

رمز عبور را وارد کنید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید ورود با رمز یکبار مصرف

تعریف بی نهایت محصول (فیزیکی و دانلودی) دسته بندی محصول و ویژگی محصول

چراکه دیگر نیاز نیست نگران آپدیت‌های پلتفرم‌ها، فراموشی رمز عبور، فاکتورهای جعلی و بسته‌شدن اینستاگرام و تلگرام باشید!

۳. اطلاعات خود را وارد نمایید و منتظر باشید سایت خودتان ساخته شود.

همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.

برای اینکه درگاه پرداخت مستقیم داشته باشید، به موارد زیر نیاز دارید:

دو پارامتر مهم که می‌توانند به برگ برندۀ شما بدل شوند، عکس‌های باکیفیت و توضیحات محصول کامل هستند. از زوایای مختلف محصول عکس بگذارید تا بیننده راحت‌تر تصمیم بگیرد.

امروزه همین که سر بر رختخواب بگذارید و صبح که برای فعالیت روزانه از خواب بیدار می شوید، خواهید دید که یک فروشگاه جدید در اینترنت راه‌اندازی شده که سعی دارد مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. سرعت رشد سایت‌های فروشگاهی و رقابت در آنها به قدری شدید است که با هر لحظه دست روی دست گذاشتن مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

آنلاینر میتواند با تخصص ۱۲ ساله خود طراحی فروشگاه این سایت اینترنتی شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام دهد فقط کافی است نمونه کلیک کنید وب سایتی که مد نظر دارید را به ما اعلام کنید.

نکته: برخی سایت‌سازها، ساخت سایت فروشگاهی رایگان را هم ممکن کرده‌اند که استفاده از آن‌ها به‌دلیل کمبود امکانات توصیه نمی‌شود.

براي طراحی فروشگاه اينترنتي خود يکي از مدلهاي زير را انتخاب کنيد خرید سایت های آماده

Please note: we offer free of charge templates for academic uses only; the aid and updates توضیحات بیشتر are offered with Top quality themes. How can I customize the WordPress themes?

این امکانات ادامه مطلب در سایت های معمولی فروشگاهی موجود نمی باشند و در صورتی که نیاز به طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای دارید ادامه مطلب را مطالعه نمایید. البته ممکن است در فروشگاه ادامه مطلب مورد نظر شما، احتیاجی به امکان مورد نظر نباشد و بهتر است در طراحی سایت فروشگاهی حتما با متخصص راه اندازی سایت های اینترنتی مشورت نمایید.

گام اول برای داشتن چنین فروشگاه آنلاینی، این است که طراحی قالب سایت فروشگاهی که میخواهید شبیه دیجی کالا باشد. سه تا راه برای داشتن این نوع وب سایت وجود دارد.

Report this wiki page