این گزارش در مورد سیم گالوانیزه را بررسی کنید

Wiki Article

از این رو با شناخت نیاز و هدف استفاده، می‌توانید از این مفتول‌ها برای پروژه خود استفاده نمایید.

مفتول های گالوانیزه به نرمی و انعطاف پذیری شناخته میشوند، این انعطاف پذیری سبب شده کاربردهای مختلفی در صنعت داشته باشند.

درباره فولاد صنعت تماس با فولاد صنعت مجله فولاد صنعت سوالات پرتکرار

مفتول سفید کاربرد زیادی در بستن توری رابیتس دارد. ساده‌ترین موارد به کارگیری آن در ساخت وسایل تزیینی، ایجاد حصار در مرغداری‌ها و سالن‌های پرورش طیور، گل فروشی‌ها و مواردی مانند آن می‌باشد.

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۱۳۴۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید و در سال ۱۳۷۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال ۹۷ شروع فعالیت خود را با نام تجاری فولکا آغاز نمود

پاسخ به تمام سوالاتی که ممکن است داشته باشید، دریافت کنید.

مفتول گالوانیزه به روش سرد معمولاً با قطر ۰.۵ تا ۶ میلی متر و به دو اینجا را بررسی کنید شکل کلاف و شاخه تولید شده و ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آن ها تابع میلگردی اطلاعات بیشتری دریافت کنید است که از آن تولید شده اینجا را بررسی کنید است.

گالوانیزاسیون چیست؟ گالوانیزه کردن ورق سیاه به روش گرم را گالوانیزاسیون گرم می گویند. در این روش که از قدیمی ترین روش های گالوانیزه است، فلز پایه باید در دمای ۴۶۰ درجه سانتی گراد در مخزن روی غوطه ور شود تا بین فولاد و روی واکنش شیمیایی صورت گیرد که لایه ای مقاوم در اطلاعات بیشتری دریافت کنید برابر خوردگی و زنگ زدگی باشد.

با فنس باغی ( توری حصاری) می توانیم باغات ، اراضی ، اماکن مهم و … را مورد حفاظت قرار دهیم.

برای ساخت توری های مرغی و همچنین تفکیک فضا در مرغداری ها استفاده میشود.

در روش گالوانیزه سرد نمک های روی را داخل یک محلول آبی که داخل یک حوضچه سرد انجام می شود را روی سطح فولاد قرار می دهند.

برای خرید مفتول گالوانیزه گرم و مفتول اهن در سایز های مختلف و با کیفیت عالی با قیمت ارزان مفتول کالا در خدمت شماست.

این مفتول ها در گلخانه ها نیز کاربرد دارند؛ می توانید اینجا را امتحان کنید از مفتول های گالوانیزه برای تقسیم بندی فضا و محافظت از گل ها استفاده میشود.

در ضمن برای استعلام قیمت روز بازار انواع آلیاژ، قیمت فولاد و قیمت استیل می توانید با شماره ۰۲۱۶۷۲۱۲ تماس حاص فرمائید.

Report this wiki page