توضیحات مبانی سیم گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه از گالوانیزاسیون مفتول سیاه بدست می آید. این نوع مفتول قابل استفاده برای محیط های مرطوب می باشد. مفتول گالوانیزه به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد تولید می گردد.

گاهی تولید فنس با استفاده از مواد پلی اتیلن انجام می شود که معمولا برای حصار کشی موقت انجام می شود.

بیشتر بدانید : سیم مفتول چیست

An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.

ضخامت لایه گالوانیزه گرم بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ میکرون است در صورتی که ضخامت لایه گالوانیزه سرد ۲۵ میکرون است.

با توجه به این که در تولید مفتول گالوانیزه از مفتول سیاه استفاده می‌شود بنابراین بسیار نرم بوده و درصد ازدیاد طولی آن و هم‌چنین مقاومت آن در مقابل خمش و پیچش افزایش می‌یابد.

وجود کربن پایین در ساختار این مفتول ها باعث نرم و منعطف شدن آن ها میشود.

دسترسی سریع قیمت میلگرد قیمت تیرآهن و هاش قیمت ورق قیمت قوطی پروفیل قیمت نبشی و ناودانی قیمت این سایت لوله قیمت محصولات مفتولی

برای انجام فرآیند گالوانیزه گرم، ابتدا قطعه فولادی را به داخل فلز روی وارد میکنند. دمای روی که در وانی ریخته شده است، حدود ۴۴۹ درجه سانتیی گراد است. معمولا برای تولید محصولات گالوانیزه مانند توری گالوانیزه، مفتول گالوانیزه ، رابیتس گالوانیزه، پروفیل گالوانیزه ، نبشی گالوانیزه یک ورق بازدید کنید گالوانیزه را وارد حمام روی میکنند.

مفتول گالوانیزه چیست؟ انواع و کاربرد سیم مفتول گالوانیزه

در واقع با این روش فلزات فاسد شدنی را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مصون می کنند. محصولات فلزی را می‌توان از دو روش در برابر زنگ‌زدگی مقاوم کرد. ۱- پوشش کویل ۲- رنگ کردن .

طبق قوانین محیط زیستی ایالات متحده, بکار بردن سرب در فرآیندها مجاز نیست. اما این میزان سرب خطر زیادی ندارد. جهت گالوانیزه کردن ورق فولادی و یا تولید ورق لینک منبع گالوانیزه می توان آنرا باز این را نگاه کن کرده و به شکل پیوسه وارد مواد مذاب کرد.

و در پایان می توان گفت فلزهای گالوانیزه گرم عمر طولانی تری راهنمایی بیشتر به نسبت فلز های گالوانیزه سرد دارند.

با توجه به اینکه مفتول های گالوانیزه قیمت بسیار مناسبی دارند از نظر اقتصادی میتواند به پروژه ها کمک کند.

Report this wiki page